489324-203

Min dag i bilen

Känns som det enda jag gjort idag är att kört bil och det har jag i stort sett bara gjort. Först tog mig till mormor och morfar för att hälsa på lite, blir tyvärr allt för sällan. Mamma var även där.
Drog mig till vbg för tanka, tack morfar. Vidare till Thn för att lämna tillbaka lite bromsar på mekonmen (och seriöst så uttittad som jag var när jag kom in där har jag nog aldrig vart i hela mitt liv, PINSAMT)  och sedan vidare till Uddevalla och torp för att göra antal ärenden på Biltema. Kul att man fick nån bär hjälp känner jag. Fick gå två ggr till bilen, kändes bra. Haha. Kunde ju inte låta hela kön stå och vänta på att kassakillen skulle hjälpa mig ut till bilen ;)
Sedan tillbaka till morfar och lämna kortet och hjälpa han ut. Stackarn är fortfarande gipsad. Sen hem till pappa, byta om fort och sedan vidare till farfar för att byta broms skivor och fixa handbromsen, skulle försöka laga stereon men funka inte så vet inte vad jag ska göra nu faktiskt :S

Blev sedan när vi kom hem goda mackor och massa planering.

Kan även tillägga att bilen är lika sketen som den var innan jag tvätta den, jävla väder då!!! Arg.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0