489324-203

"men du vet hästens kusin - älgen"

Snälla låt mig få ligga kvar här, jag är trött och det är varmt och skönt här. Jag vill inte gå upp och jobba, nej tack. Men är bara 10.30-14 så kommer nog gå prima. Efter det blir det hem göra sig iordning och slappa och ta det lugnt för att sen åka till Martin, när vet i tusan men innan 8 iaf för vi ska ha melodifestival-kväll. Efter det blir det krogen. Det är black-night på Vatra så ja, gratis inträde så det är nice.

Igår iaf så var Sofija här, vi slappa i sängen typ hela dagen och ja, det var allt typ. Vid 7 träffa jag killarna, Thomas, Anders, Friberg, Gabbe och Lake för att ta en after work på helensgården. Tacos buffé, muma. Och jag fick min efterlängtade cider, hade seriöst gått runt hela dagen och längtat, hade vattnas i munnen hela dagen!
Träffa senare Felix, Hampus, Josse och Johanna så när dem andra stack för fest så var jag med dem istället och drog till en fest på Terängen och ja, hjälp mig. Kände fan inte en enda jävel, kände inte ens igen nån asså. Sinnes. Så var ingen hit kan jag inte påstå alltså.
Natta och L kom och hämta mig och så åkte vi till Donken med Ibbe och vem det nu mer var. Satt där och skratta och hade det kul. Sedan lämna av dem men 15 min var  vi tillbaka igen med Pontus, Linus och nån mer. Men denna gången vänta vi i bilen, pinsamt att komma tillbaka igen. Behöver ju inte vara på jobbet mer än nödvändigt känner jag :P Haha. Kom iaf hem vid 1 ungefär så blev sängen ganska fort.

Nu ska jag snart gå upp iaf. Innan det kolla priser på resa och Tradera. Jag vill ha den snygga plånboken alltså.
Vann ju mascara igår, yes!

Anders och Gabbe

Thomas äter förfullt och dessutom var han omöjlig med att vika bröden, hur svårt är det lixom? Tydligen jätte svårt, hehe.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0