489324-203

Långhelg för min del

Ska bli underbart att vara ledig fram tills tisdag kväll då jag gör min första stängning med att sluta vid 02.15. Får se hur segt det egentligen blir..
Men idag har jag en så länge jobbat (hade faktiskt en del att göra minst sagt) och sen var jag duktig och tog hand om min "pussen". Tanka den så jag kan ta mig till pappa och sen köpte spolarvätska och har tvättat den också. Så nu ser både "Pussen" och jag bra ut.. :D om ni fatta den?!
Träffa även Robert en sväng, alltid lika trevligt. Har nu duschat och ligger i sängen mår bra. Dock lite hungrig och så men Natta och Loffsan ska väl komma hit om dryga timmen och då ska vi laga mat och mysa med film och hela det kitet. Underbart!

imorgon drar jag mig bort mot skogarna.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0