489324-203

Killen med (scandic)-guld kort.

För det första vet jag inte om det är inpuls eller impuls? Men aja..
Jobba hela långa dagen och det rulla väl på, segt i kassan som vanligt men kom sen till 1an som tur var och då gick tiden betydligt fortare :) Gillas. Sen när man väl kom hem  så då skulle vi helt plötsligt ut :O Först bara ta en cider och sen  bara nepp, vi ska ut och dansa så ja, blev väl att ta nån drink och så men var mest ute för att dansa och ha kul med mina nykterist kompisar som har förstått att dem kan inte "Damma av sina spritflaskor".  Mycket folk var det men inte mycket man kände, vad är det för folk egentligen? :O Vart kommer dem ifrån?
Aja, jag blev bra trött i slutet och vill bara hem! Känner idag att man är trött men inte konstigt.

Så nu ska jag jobba 11.30-20 och sedan kommer MALOU ikväll :D Så underbart att ha tillbaka henne här igen. Får även sova ut på lördag, gött!

L, Martin och Jag.
Martin är galen alltså. Hur ska det sluta i Tunisien?








Kommentarer
Postat av: Loffsan

jag börjar fan bli ilte rädd över hur det kommer gå i tunisien nu :P

2010-03-26 @ 19:04:40
URL: http://lousiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0