489324-203

Helgen har sin början

Skönt att sova länge idag ändå, är ju ledig! Men kom inte i säng från 4a igår. Blev en krogrunda trots allt, nyktert dock men ändå. Var rätt så lamt, visst kul att träffa lite folk som man gjorde, men lite var just var det var. Jaja, mkt annat hade man inte för sig så fick funka. Dock sluta det inte som jag ville men det är som vanligt då.

Som sagt är jag ledig idag så vad som händer än vet jag inte. Ska snacka med Fillepille och Blomberg och dem och se om nåt händer. Vill mer än gärna träffa dem nu känner jag :) Skulle kunna festa faktiskt om det är nåt kul (Y). Vita månad kan vara för mina tråk nykterist kompisar, det kan man vara när man är gammal sen. Haha.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0