489324-203

Hejsan Fredag!

Skönt att ligga i sängen är det minst sagt. Fast dock är jag inte ensam, har sjukt mycket grejer i sängen alltså. Haha. Men så är det när man ska planera diverse saker. Och lönen har kommit idag, såååå skönt. Var fattig som jag vet inte vad så det var behövligt, dock var det inte feting lönen :( Men klarar mig nog ändå.
Vill till Skåne i helgen, är ledig så hade suttit fint. Hälsa på Victor, testa på utelivet där nere och så. Vore kul, kom igen Natta! :D Varför sitta hemma en helg i skövde när man alltid kan göra det annars när man jobbar!? Ledig och fri!

Nu kommer lite bilder från när jag och Sofija var och fota uppe i simsjön.

Snön var JÄTTE djup!

såhär fick man ta sig upp, för det var kallt också!

solen var påväg nere och det var sjukt fint!

Ni ser ju vem som har åkt ner i snön antal ggr.




såhär mycket snö vare! inte kul när man åkte igenom vill jag lova.

har mer bilder från senare på dagen men dem kan jag lägga upp sen :)








Kommentarer
Postat av: Malou

shiiiit! :D

2010-03-19 @ 20:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0