489324-203

Hallå orättvist!

Kul att för 4 timmar sen fanns vår resa med 9 platser kvar och vips var det borta :( lixom vafan, vilken otur man får ha. Och nåt liknande i den prisklassen finns inte. Fuck. Vad vi ska göra nu vet jag inte? Jag hoppas för gudarna bara att dem inte ska ha resan så den kommer upp imorgon igen för dååå ska vi ha den direkt! 2 veckor i Tunisien skulle sitta som smäck.

Nu sitter jag här i jobb kläderna igen, tillbaka till verkligheten. Hemma är man väl vid halv 3 inatt. Kommer vara trött, jag som gick upp vid 9 idag.

så ledsen är jag.








Kommentarer
Postat av: Loffsan

Vi kommer kanske bara kunna åka en vecka iaf, jag får bara en vecka ledigt! :(

2010-03-09 @ 21:50:55
URL: http://lousiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0