489324-203

En sån där fredag med såna dära funderingar med såna dära vänner.

Jag är propp mätt, usch fy. Haft det mysigt med tjejerna ikväll, Loffsan & Natta. Dem kom hit runt halv 8 så börja vi laga tacos och sen satte oss i tverummet för att se på film, det blev "flickan". Den var väl som den var helt enkelt. Kan ju inte hålla med om att det var 2009s bästa film som det stod på filmen men ja...
Nattas kommentar "Men vart tog ballongkillen ivägen?" och "När kommer hon att ligga i bassängen?" Det var det enda hon var intresserad av i hela filmen, skit i flickan, den ensamma lilla flickan.. Lixom vart tog egentligen ballongkillen iväg?! HALLÅ!!! Haha...

Tryckt i oss lite gurka & morottsstavar och testa Loffsans nya grej päron & dipp. Ja, ni hör ju själva.. Men kan ju ändå erkänna att det smakar inte så illa som det låter ändå :) sedan satt vi och kika på nån mer film på canal +.
Sist men inte minst så satt vi och drömde oss tillbaka till studenten tiden, till sommaren och bävade för att bli äldre och skaffa hus & barn och en man.
Jag har bestämt mig för att denna sommaren ska bli min bästa sommar, ever! Skit sak samma om jag jobbar en massa, jag ska ha en sjukt bra sommar. Bara vädret blir underbart. Och caben står och glänser så fint ute på parkeringen, detta ska bli en bra sommar. 2010 - svik mig inte!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0