489324-203

En bra dag.

Helt underbart väder, jisses. Surt att jag inte har nån direkt vårjacka så fick ta bara kavaj idag men det var tillräckligt varmt så det var inga problem alls :) Blev iaf vid 12 tiden att åka in till stan för att möta upp Momark för en lite shopping runda på stan, fick gjort lite av det jag skulle men själva kläderna jag ska ha på lördag hitta jag inte, vet verkligen INTE vad jag ska ha på mig, sådär kul alltså :/ Men hitta ändå en oversize tröja i svart från clarks. Så skönt. Vi drog sedan till prima för lite lunch och jag var nyttig och ta en sallad och sen sprang vi in på esplanaden när vi ändå var i dem krockarna och vid halv 3 skiljdes vi åt för han skulle hem och jag hade tid på vårdcentralen vid 3. Och det gick bra, eller ja, jag har nageltrång, aj. Har inte tid med det faktiskt. Dessutom ser det ut som jag fått nåt i röven när jag går, mindre kul det också.

Nu ska jag ta det lite lugnt fram till 5 då jag ska vara inne i stan och möta upp Malou och tjejerna :) Och vid 6 börjar jag att jobba till stängning, min sista stängning denna vecka :D Skönt. Undrar om det blir lika lugnt som föregående dagar!? Blir stängning med Jesper och Johan, det kan nog minst sagt bli kul :) hihi.

mitt försök till att ta kort på nya tröjan blev inte direkt vad jag hade tänkt mig.

aj, stackars mig och min tå.








Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja, vi har större storlekar :) Vet inte hur det ser ut på just bikinis, men vi har ju bh´s upp till H-kupa så :) Annars kan man beställa en viss bikini i en viss storlek så får man prova när den kommer :) Tror den jag provade kommer va skitsnygg på dig :)

2010-03-30 @ 20:16:47
URL: http://mko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0