489324-203

Det går mot veckans slut

Nå, då var denna söndag snart över. Idag har man vart med Nina och shoppat lite på överby. Det blev mekonomen först där jag spendera mer än 1000 spänn på bromsar, kul... :/ Som tur är så behöver jag inte alla delar så får tillbaka nästan hälften imorgon iaf, och skönt det minst sagt :) Sedan blev det lite mat och sen in i några affärer. Mina vita convers var slut där också. Jätte kul :/ Men kom iaf hem med ett par jeans shorts, ett par vanliga leggings, mina är så söndringa nu igen och sen en klänning. Halv nöjd änå :)
Åkte påvägen hem och hälsa på nån kompis Nina och sen var det dags för mig att åka ut till Långemad för att kolla över bromsarna på "pussen".
Meningen att jag skulle åka hem imorgon redan men kommer tyvärr inte hinnas med så får göra det på tisdag istället, måste fixa bilen nu innan besiktning som är inom snar framtid.
Nu blir det rally Mexico på tven och heja PETTER!

Imorgon blir det uddevalla!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0