489324-203

Det går framåt.

Äntligen har det kommit upp lite värme här i huset. Har frusit mesta dels av dagen så skönt att bli varm nån gång.
Idag har jag snackat med jobbet (sigges) och kommer nog få tillbaka mina torsdagar. Gött :) Efter jag var där åkte jag till farfar medans jag vänta på pappa. Och när han väl kom vid 4 så hjälpte pappa mig med bilen :) Och jag tror nog allt att han fick ordning på allt. Hoppas på det, ska ta en titt på det imrogon igen och jag hoppas jag kommer hem skapligt imorgon också, behöver det för har en del att stå i och det är egentligen enda dagen man kan fixa det. Stressigt. Behöver både imorgon åka till överby och hämta min klocka  och hjälpa morfar med hans mobil.

Men kan även till vår stora lycka, pappa, Nina och min säga att vi nu fått homologeringshandlingarna till BMWn, efter att väntat och krånglat med dem i sisådär 5 år. Så om allt går som pappa vill och så, så ska bilen vara ute om en månad och vara på sin första tävling den 3 maj. Dock missar jag det, eftersom jag kommer hem från Tunisien den 2 maj. Men helgen där på, då ska jag allt vara med :) Dals. NU börjar snart rallysäsongen för våran del, hej underbart! (och jag önskar sååååå att jag kan få råd att åka i år, iaf en tävling skulle vara otroligt kul och nervöst).
Hoppas jag fick berätta detta för pappa nu, men inte är den många som läser bloggen ändå som tur är så är nog lugnt. Bild får jag heller inte lägga upp en, men det kommer, det kommer SNART! :D









Kommentarer
Postat av: Malou

Bra att du äntligen pratade med isgges gumman! :D

och nuuuuu änligen kommer jag kunna följa med på rallytävlingarna då :D!!

2010-03-24 @ 09:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0