489324-203

Bästa vän till granne!

Då var det helg igen, eller har ett jobb pass innan det blir helg för mig, men det är ju ändå fredag nu. Göttans!
Idag har jag gjort så fint i mitt rum, behövligt. Åkte in till Sofija, tyvärr så blev det bara en timme. Börja jobbet vid 16 och det var full rulle hela kvällen, eller fram till 20 när jag sluta. Men var rätt trött och förvirrad där ett tag, så man ville sätta sig ner och bara strejka men maten kom ut rätt denna gången också :)
Efter jobbet blev att gå iväg till Blomberg som har flyttat in i lägenheterna här intill, så nu kan jag hälsa på min älsklings plutt så ofta jag vill och kan typ. Nemen, är faktiskt kul att han flytat hit så jag kan träffa honom oftare. Blivit så jävla sällan sen vi sluta skolan. Satt i vilket fall där med han, Danne och Jonas och kolla på Troja. Gråten var nära måste jag erkänna!

Dock är jag nu trött så är nog bäst att jag sover så man inte sover bort hela dagen.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0