489324-203

Balou är i skövde.

Nu har jag den där Malou hos mig. DEN DÄR! haha.. Och så kom han igår, skoj.
Igår blev det jobb hela dagen iaf och sen hämta upp Malou och titta på Thomas nya bilen, fin!!!!
Jag och Malou gick till Voda med Sofija och gratta vår söta unge som blev 19 bast, GRATTIS pluttan. Men blev inte så långvariga där eftersom jag var bra trött.
Så blev att ligga i sängen och snacka massa SKIT!

Idag har jag kört mamma, malou sov och jag la mig sen hos min flicka och mös.  SÅÅ mysigt. Ska nu dra på lite shopping-helg i staden (eller elins då).. känner orka stan, ingen parkering och massa folk. Nej, tack.










Kommentarer
Postat av: Loffsan

vill vara med er babes! <3<3

2010-03-27 @ 15:07:10
URL: http://lousiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0