489324-203

At work all day

Vilken värd måndag det kommer bli idag, jag ska enbart jobba eller egentligen är det ju ganska värt, jobba är ju nåt vettigt och bra. Pengar lixom. Men var meningen att jag bara skulle jobba 17-22 men då fick jag en tid till och snäll som jag är så ställer jag upp, har väl inte så mkt annat att göra såhär en måndag så nu jobbar jag mellan 11.30-22 så HELA dagen är jag på jobbet med andra ord.

Kan ju säga att jag är glad att jag är vaken nu, för klyft hjärnan råka att ställa klockan på alla andra dagar än på måndag. Tur att jag vakna ändå, men segt är att jag trodde kl var mer än vad den var så egentligen kunde jag ha somnat om, typiskt mig ja. Har ändå en och en halv timme innan jag ska börja så kan än så länge slappa :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0