489324-203

ÄNTLIGEN är dom mina!

Har vart hela dagen på jobbet. Först in till stan för att hämta salladskålar och sen förbi felix och hämta trosor, jaa, hos Felix hämta jag det ;) Sen traska jag på jobbet mellan 10-19. Rätt go tiden ändå fast bra trött var jag i slutet.
Tänk att bara idag har jag sagt "hej och välkommen, det går bra att bestämma!" sisådär 300 ggr. Bara sådär lite onödig fakta som jag har tänkt på. Och måste dessutom berätta vad Ninni sa idag, det var faktiskt lite roligt. Ungefär såhär sa hon - "Känner du hur det luktar bensin, alltså flytande". Hahahaha.. Joo, vad skulle det annars vara, visst fatta att det var avgaser hon men det lät rätt kul :) Tycker om dig Ninni ändå :D
Till min stora glädje så när jag kom hem stod ett paket till mig och gissa vad som var där i?
Joo, mina vita converse, yes, ÄNTLIGEN! Dem passa perfekt också, jag är lycklig. Nu väntar jag på 2 paket till bara, kommer förhoppningsvis imorgon.

bättre bild ska jag försöka få till imorgon.



Jag är glad att det gick som det gick ändå men samtidigt kunde det gått åt helvete....









Kommentarer
Postat av: Loffsan

inte beställa då? ;)

2010-03-18 @ 18:17:08
URL: http://lousiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0