489324-203

Allt från mig Teqila-Verra.

Har bara en känsla just nu att vart gör jag av mitt liv? Vad gör jag egentligen? Ingen nytta och inget vettigt. Men det värsta är att jag vet ju faktiskt inte ens vad jag vill? Ska jag följa strömmen att satsa på norge en stund. Eller ska jag stanna på mitt kära donken och köra i samma fotspår. (Inte fattar jag norska heller). Jag vet inte vad jag vill. Ska jag plugga? Vet ju inte ens vad jag vill bli såå känns ju bra ovärt och har verkligen ingen lust att betala massa äckliga pengar för att läsa.

Ååh, depp.

Dessutom får jag rascha-anfall på mitt jävla internet som lägger av hela tiden. Fått starta om ungefär 5 ggr på 1 timme. Det är jävligt irriterande så nu tar jag mitt mobila istället och hoppas att det inte sviker mig, brukar det inte. Mycket bättre. (Detta påminde mig om att jag måste fixa pengarna till Frida).

Så vad som händer idag vet jag verkligen inte, sitta här hemma och dega sönder typ. Samtidigt har jag inte lust för nåt annat heller. Min kära lingonvecka har kommit igång också så mitt humör är ju ganska sviktande. Det fick mor och syster känna av imorses när dom väckte mig. Så går det. Inte kan jag hjälpa det ju.


Tänka sig att jag INTE är bakis och bara är seg för att det är söndag. Hallå, gött eller!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0