489324-203

Aldrig ska jag kunna somna när det är något viktigt dagen efter.

Detta har väl inte vart den bästa dagen än så länge kan jag ju inte påstå. Kom hem från jobbet runt halv 3 inatt och inte kunde jag somna för min onda stortå, fattar inte vad det är med den, men den gör JÄTTE ont! Eller inte så farligt nu längre efter ipren men vårdcentralen kanske är något.
Somna efter om och men vid 6 imorses iaf och sedan var jag tvungen att gå upp vid 11 eftersom jag skulle på lunch med Nina och Stefan på Thai House (som även blev min frukost). Fullsmockat var det men tillslut fick vi en liten plats.
Efteråt besikta jag bilen, min älskade "pussen". Men självklart skulle den inte gå igenom så blir att fixa bromsslangar och styrleden tror jag det var också. Kul. Men åker till pappa nästa tisdag så då ska vi nog lösa det, mer utgifter alltså, åååh, kul :/ NOT!
Iaf kom hem nu för en kvart sen typ så har tagit mig en dusch och tänkte nu försöka sova lite för känner mig riktigt sliten :(








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0