489324-203

Sunny sky

Hade riktigt stressigt på jobbet idag, så när jag väl kom hem så rann näsblod och det finns ju sina anledningar (som det röda som kom idag). Var helt yr och borta typ.  Kom hem och fick panik över att inte ha nåt packat ännu och en dusch var behövligt för idag var det varmt på jobbet och svettigt.
Fick iaf i mig lite mat och sen tog jag nån jordgubbe efter maten, som jag snodde av mamma. förlåt.
Nu väntar jag bara på att Natta ska komma hit så ska vi åka ner mot Skåne och ängelholm och victor med sin äckliga orm, jag vet inte om jag kommer fixa detta och tar han fram den så kommer jag att börja gråta, grejen är den att det är inget jag hittar på, jag kommer börja gråta.

Men nu ska vi pumpa musik like hell och njuta av fina vädret ner till skåne. Hoppas alla får en trevlig midsommar, jag har inga förväntningar alls, så får väl se hur allt blir imorgon.

svårt att få kort när man ska äta en jordgubbe utan att det ska se fånigt ut eller se porrigt ut. Men detta var mitt försök till något.









Kommentarer
Postat av: Stek!

Du lyckades! Riktigt fin bild :)

2010-06-25 @ 11:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0