489324-203

Lillan och rallybilar, inte mycket annat kan göra en så lycklig

Jag vill bara säga det att det var så extremt skönt att vara ute bland rallybilarna igen, bara höra ljudet och känna lukten av bränt gummig och lukten av bensin, ni fattar inte hur lycklig jag var. Trots det strul som var som vi tillslut efter många om och men löste.
Dessutom var lilla med om första rallytävling, ingen riktig sådan men var ute bland bilarna och hon sov så gott, så ska det vara. Höra ljudet bara som söver en så skönt.
Gud vad jag har saknat detta. Men det allra bästa var nog att vi alla 4 (som jag nu säger typ för första gången) var ute bland folk och roa oss, så extremt trevligt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0