489324-203

En skön ledig torsdag

Egentligen ska jag inte sitta här nu för jag hinner inte, men datorn hinner man alltid på nåt konstigt vis.
Nu sitter jag dessutom på den stationära datorn eftersom jag upptäckte i morses att jag fått en troja häst i datorn, jävla skit. Jag som inte kan sånt, men tur som man har, så har man ju en it kille till kompis :) Tack Andres. Så fick omformetera datorn så nu måste det installeras upp allt igen och dit och datan, jävligt mkt jobb ändå. Gav upp. Försökt sola idag också men grejen är den att jag tröttnar på 5 min så har sprungit in och ut och kanske suttit en halvtimme i solen, men det är trååååkigt, varmt & svettigt också. Men det är balkongens fel.

Jaja, nu ska jag göra mig iordning, fixa till mig lite för att sen ta cykeln (ja CYKELN) in till stan för att åka till Natta, det vet hon inte om än, men det ska jag och Loffsan. Ikväll blir det utgång, kommer nog bli riktigt jävla kul och förfest hos Andres blir det nog. Du får ställa upp för gänget nu ;)
Det var nåt mer jag skulle skriva, men jag glömde av det.. hum. jaja, plattången ligger på så lika bra att börja platta.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0