489324-203

En midsommar i skåne-land

Min midsommar i snabba drag nere i skåne.
Vi kom när i torsdags då vi åkte till brunkers strandbar och sjukt mysigt, för mig var det nåt alldeles speciellt, tyvärr hade jag inte kameran med mig men att sitta vid en bar precis vi stranden och se solnedgången är inte nåt man får göra varje dag. Och sen eftersom det var så lång väntetid på taxi så tog vi och gick hem, kallt och långt men vi var iaf tillslut hemma :)

Sen var det ju själva midsommarafton, vi gick upp samtidigt som victor när han skulle iväg och jobba. Då vi åkte och köpte mat, sedan iväg till Josse för att göra en midsommarkrans, aldrig gjort det så var bättre sent än aldrig. Sedan hem till victor för att stressa på oss sminket och allt för att hade inte ens börjat med maten när kl var 3 och vi hade en hel del att göra. Men tillslut vid 6 tiden kunde vi slå oss ner utomhus på altanen och börja äta, riktigt gott var det. Några snapsvisor blev det och även lika många nubbar, kanske 7-8 st för min del. Dumt nu i efterhand men kände inget då för helt plötsligt slog det till bara. Happ.
Vd 10 tiden delade vi på oss, tjejer och killarn, vi ville olika saker. Så vi åkte hem till Sofia, min klänning gick sönder och jag gjorde sönder en till, tillslut fick jag en ganska genomskinlig klänning. fint alltså. Dessutom ha inte lackleggings i storlek xs när man egentligen har xl, det funkar lixom inte riktigt.  Men blev sedan banoff (om jag nu stavade det rätt, har faktiskt inte direkt en aning om jag gjorde det). Greek kom först med kompis och sen drog vi ut, efter blivit ganska jävla full och druckit massa vatten och en espresso så var jag fit for fight igen. Det märktes inte minst sagt när jag beställde shots och cider i baren igen, Dumt kanske men thats me. Hade en kul kväll ute ändå och är grymt imponerad av tvillingtoan, lixom sitta bredvid varandra och kissa, en väldigt smart grej det! går mkt fortare att avverka två tjejer då.
Blev sen nåt kebabställe och dock smackade det skit, verkligen äckligt. Och allt sluta med att jag och Natta sov hos Greek. Jag drömde en jävla massa den natten, synd att det ej var sant.

Dagen efter, midsommardagen så gjorde vi mer eller mindre inget, spela lite fotboll utanför Greek innan Victor kom och hämta oss och vi laga lite mat sen och gjorde oss iordning för att åka och kolla på djur, jaa, ni hörde rätt, en lördag kväll så var vi och kikade på getter, grisar, fåglar och dylikt. Lekte även lite i linbannan och shit, kul att få vara barn igen. Sedan somna vi så gott till twiligt, som sagt vi skulle upp 6 idag för att ta oss hem till Skövde för stackaren skulle jobba. Jag fick komma hem och sova, skönt!
Nu ska jag, Natta och Sofija upp till simsjön och sola, skönt. Sovit så gott så nu är jag pigg.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0