489324-203

Dagen innan midsommarafton

Blir alltid så lycklig när grannarna över mig börjar borra kl 8 och jag ska upp vid halv 9, känns så kul, vill gärna ha min sista halvtimme + att dem bara gjorde det den timmen jag ville sova det sista och så fort typ kl slog halv 9 så sluta dom, jävla dumbomar. jag är ju riktigt trött just nu, riktigt trött. vill mer än gärna lägga mig i sängen igen men nepp, det får man ju inte för börjar jobba vid 10 som tur är så jobbar jag bara till 14 idag. Har heller inte packat något inför midsommar, vi åker ju ikväll vid 5-6 så det känns ju bra. Får dessutom se hur denna midsommar blir, kan bli intressant.

Men dags att dra på sig brallorna och åka till jobbet.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0