489324-203

Semester-måndag

Idag var det min första dag på semestern, vart en ganska skön dag ändå :) Först var jag, mamma och Benita på stan en sväng och fixa lite inför vår lilla semester. Fick även lite shoppat på MQ rean :) ska försöka visa sen vad jag handlade. jag som inte gillar massa svart, så trist färg. Blev en sväng in på maxi för smått och gott. Vi köpte oss en gps när vi ändå höll på, dock har jag ju sagt att det inte är nån sport i att inte köra efter karta och det är sant, men ja, nu har vi en gps iaf :P haha. Kanske hittar rätt till öland då.

I vilket fall som helst sitter jag nu hos mormor och morfar och kolla på Lotta på Liseberg, kul måndag.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0