489324-203

Mitt i veckan

Vad är det för fel på mig? Jag vakna idag halv 8, frivilligt.. Detta händer knappt aldrig, jag tror minst sagt att jag har vänt på dygnet lite granna. Visst det är väl bra, men är dyng trött vid 10 och det är halvkul. Men idag och fredag är det bara 10-19 för sedan i helgen jobbar jag stängning men hur det ska gå när jag är så trött vid 10 redan har jag inte en aning? Men blir mycket KAFFE den kvällen, jo, jag har lärt mig dricka kaffe (dock med socker och mjölk). Men svart smakar verkligen skit.
Måste bara tillägga att jag var duktig och städa i rummet igår, det var inte en dag försent. Dammigt och såg ut som fan. MIndes inte ens när jag gjorde det senast.

Jaja, nu ska jag käka frukost och om en timme dra mig bort mot Donken igen.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0