489324-203

Vill bara ligga kvar

Skulle egentligen gå upp vid 9 men det gick inte, var omöjligt fan.. Usch, så trött. Så nu är kl 10 och jag har precis klätt på mig lite smått, måste sminka mig och sen käka innan jag drar mig in till stan. Ska nog passa på och fixa min kjol när jag är inne. Skulle behöva klacka om lite skor men får ta det en annan dag.
Ikväll jobbar jag som vanligt på sigges, 16-22 och efter har jag inte en aning om vad som händer, tror det blir ganska lugnt :) inte fel det heller!

Sitter och lyssnar lite på gyllene tider och vilken längtan till sommaren man får då. I sommar - en cabe, kusten, mina tjejer och fest!!!!! :D








Kommentarer
Postat av: Loffsan

KÖP EN CABE!!!

2010-01-21 @ 12:39:58
URL: http://lousiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0