489324-203

Trevlig kväll

Får skriva lite fort vad som hänt igår. Hinner ju aldrig skriva om nyår och det men aja, får väl skita i det nästa :P Är ju knappt hemma så hinner ju aldrig. Som idag jobbar jag 11.30-21.30 så BORTA hela jäkla dagen. Rätt segt vill jag lova. Trött som aset är jag också, kom hem 4 igår också så det är väl inte så konstigt.

Igår var jag och Loffsan hos Thomas. Vi drack lite spela spel så som fia med hutt, "trodde du ja" och alias. Jävla vad skratt det blev och skrick och vrål. Haha. Men kul var det :) Sen vid 3 försökte jag och Loffsan leta skjuts hem och det var svårt vill jag lova men sen tillslut fanns det en stackare som var vaken och som fick köra hem oss, nämligen Pontus, tack så jätte mycket.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0