489324-203

Torsdag åter igen

Detta är typ katastof. Jag vakna vid halc 1. Detta är faktiskt inte okej, men kunde tusan i mig inte somna igår. Så jävla störande. Såg den nya wallander igår och måste säga att det var ett oväntat slut. Trodde jag minst sagt inte.
Nu blir det duschen sen fixa iordning lite i rummet och sen vid 16 börjar jag jobba på sigges i vanlig ordning som jag brukar på torsdagar. Efter det ska jag vara snäll och följa med mupparna på krogen. Det blir väl ganska lajm som alltid men aja.. Så blir sent ikväll också och då kommer jag sova länge så, så var det med det!








Kommentarer
Postat av: Sofija

öyclat?;)

klart jag ska ha den ikväll! haha

2010-01-28 @ 13:33:17
URL: http://lolaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0