489324-203

Stängning

Jag skulle kunna skriva milslångt inlägg nu egentligen för har så mycket att få ut ur mig men det går inte. Har så lätt att tänka allt men har sjukt svårt att få ner det i skrift. Jävligt störande vill jag lova.

Denna trettondags dag så har jag jobbat stängning. Det är aldrig fel med dubbelt betalt :D Tror jag kommer få en rätt go lön denna månaden och det uppskattas såklart :) Som vanligt när man jobbar kväll så lyckas alla jävla människor komma en kvart innan man stänger typ så man alltid får jobba över. Stämpla inte ut förrän 01.35 och innan man var ifrån jobbet var säkert kl kvart i 2 och sen körde jag hem Hamed och Anne-lie, inte ska dom behöva gå i detta jävla skit vädret. Nej, fy. Jävla snö försvinn.

Jag får ju dessutom inte öppen dörren på bilen nu, bilskrälle. Jag börja faktiskt nästan att gråta när jag stod och försökte få upp bilen, jag orkar fan inte hålla på så var enda gång jag ska öppna eller låsa bilen. Är jävligt jobbigt och det kan ta allt från 15 sek till 5 min. BLIR TOKIG på det! "Pussen" ska allt få sig en omgång imorgon. är förbannad på riktigt.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0