489324-203

Sova vore något.

Nu har jag sovit i sådär 2 timmar, vet inte om det var bra eller dåligt för nu är jag skit trött och har huvudvärk. Skulle typ göra vad som helst för att slippa jobba och få sova istället. Men nepp, jag får allt fixa det, det kan nog gå. Men denna gången är det mitt eget fel, jag vet.. inte okej. Mamma tvingar mig att gå och lägga mig direkt när jag kommer hem ikväll och det kan nog faktiskt vara bäst så. Precis käkat lite, blä, inte gott. Inget smakar nu faktiskt.
Dags att göra sig iordning, börjar jobba om 50 min!


btw, det är så jävla typiskt att jag alltd ska ha en sån otur med killar.... börjar fan tröttna nu!








Kommentarer
Postat av: Loffsan

Vad har hänt nu då? den killen?

2010-01-31 @ 23:44:01
URL: http://lousiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0