489324-203

Sova, äta, jobba.

Det var otroligt skönt att sova ut idag. Först kom iaf Loffsan vid 9 och hämta sina grejer, jag minns det knappt för stod i hallen i bara täcke och ja, mer minns jag inte. Fick iaf gå och lägga mig igen och det var skönt. Sen kommer mamma in och babblar om sin besiktning, TYST TACK! jag sover.. Sen fick jag allt vara i fred så vakna runt 2 och gick upp lite efter det. Men så skönt att sova ut, behövde det. Men eftersom jag jobbar bara kväll denna vecka så kommer jag få sova länge hela veckan. Idag jobbar jag nämligen 18-00. Så mkt mer än sovit, ätit och jobba blir det idag.

Skulle behöva ringa en viss person också, men jaa, jag saknar modet.



Nyårspussen




Hahaha, tycker denna bilden är så kul.








Kommentarer
Postat av: Loffsan

hahaha :D jag vill ha alla bilder sen :)

2010-01-04 @ 21:21:46
URL: http://lousiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0