489324-203

Skratta så jag nästan kissa på mig

För dryga kvarten sen så gick Pontus och Blomberg. Börja med att jag jobba på donken (och jag kan lägga till att det var svinkallt, tom att gästerna klaga). Blomberg hör av sig som en tok om sin jacka och till min förvåning sen så ska vi hem till mig och se på film. Så blev nån dålig film Pontus tydligen köpt, bra köp där ;) haha. Spela lute "trodde du ja" och ja, det är roligare om man är full men jag garva så mycket så jag nästan kissa på mig iaf. Dem där grabbar, det där gänget kan verkligen få mig glad och helt fnissig. Synd att man träffar dem allt för sällan.

På tisdag drar nog iaf jag och Blomberg till ullared. Om det blir nån mer återstår att se men vi ska åka iaf :) blir KUL!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0