489324-203

Sitta här tills du och livet lekt klart

Jag har fått nåt att tänka på ikväll eller inte tänka så men en lite smärre chock då. Kom rätt oväntat men rörd blev jag.

Idag så har jag både träffat Josse och sen Thomas. Trevlig dag. Blivit att jobba också. Så vart en betydligt mer värd dag än vad det var igår vill jag lova. Köpte trosor av Josse men man måste ju hjälpa småttingarna ;) sen pratat ut med Thomas, det behövdes. Han kom även till donken efter jag sluta och sen åkte vi hem till han och kolla på ph.
JÄVLA skit att Cimon åkte ut, fan! jag heja ju på han, FAN! orättivist. Jackie, dumma dig, Jackie. Ska bli kul att se vem som vinner nästa vecka, tycker att den som är värd vinnare är den som vart där från start. Den har ju lixom klarat sig längst.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0