489324-203

Ovärt vetande

Jag måste bara skriva om detta för det var nåt som fick mig (eller dem andra också) att skratta så tårarna nästan kom, dom kom för mig iaf :P haha...

Ovärt vetande 1 av Sofija
Om du sätter en spik längst ner på norge och vänder på det så når det enda ner till Rom (det var väl rom?).
Det är väldigt viktigt att veta och kul var det!
och när Martin skulle skoja till det lite och säga om man gör det med Sverige så når det till Berlin och Sofijas klockrena kommentar. "Gör det!?" (fast vi vet ju att hon ej är så dum) men ett asgarva kom iaf :D

Ovärt vetande 2 av Martin
Anledningen till att Ananas heter just Ananans var för att när dom kom först till Sverige så visste man ej vad det var och då låg dom i bananlådor och då tänkte dom att vi tar bort första bokstaven (alltså B) då får vi namnet på den nya frukten. Alltså Ananans.

Så otroligt intressanta saker prata vi om. Btw, Lycka till i wipeout Martin.









Kommentarer
Postat av: Loffsan

ett gott skratt förlänger livet och nu har vi förlängt våra liv med 5 år tror jag fan :D

2010-01-12 @ 00:27:29
URL: http://lousiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0