489324-203

Mina inköp från Ullared

Gick upp redan vid 6 imorses för att åka till Ge-kås. Var väldigt pigg fast vi inte somna från kl 3 och vi var väl framme vid 10 efter vi kom iväg vid 7 och det var en del jobbiga och sega folk ute på vägarna.
Blev några timmar innan på ullared och kul hade vi, gick sen ut och käka och vid halv 2 packa vi ihop allt och åkte hem, stanna på lager 157 med och var hemma runt 6 på kvällen, så trött som jag var har jag inte vart på länge.
och mer orkar jag inte skriva, tänkte visa några bilder på vad jag köpte.

2 par trosor

Blivit många drickar det sista, nu ska vi testa lite annat, några olika shots. Vi gillar shottar, eller hur Loffsan?

Söta små doft djur. Dock när Blomberg hängde upp en av dem så fick man en jävla huvudvärk men lukten försvinner väl snart.

en söt isskrapa.

Parfym, duschgel och body lotion.

PARTY SPEL

En t-shirt och en tröja.

En sån där boll, frågan är bara vart fan jag ska kunna ha den nånstans?
 
och detta var nog det mesta, lite annat var det också.. men orka inte lägga upp mer.









Kommentarer
Postat av: Malou

hahaha du och ullared alltså, JISSES!

2010-01-19 @ 13:01:50
URL: http://skovdeglitter.blogg.se/
Postat av: Loffsan

hahaha säger desamma som Malou, men dom där shottarna såg ju inte helt fel ut :P

2010-01-19 @ 15:07:54
URL: http://lousiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0