489324-203

Man lever ju för helgen

Skräll att klockan redan har lyckas bli två. Ska alldeles strax lägga mig, ska bara skriva detta inlägget tänkte jag.
Blev först jobba denna kvällen och var otroligt peppad och galen idag så tiden flög bara fram och hade en riktigt kul kväll :D Vid 22.15 när jag sluta gjorde jag mig iordning och drog mig bort till Pontus, nånstans i skogen utanför väring. Där var alla kära boysen och de fina tjejerna, Rebecka, Martina och Josse <3 Det suger ju minst sagt i alkoholtarmen när man ser alla andra dricker det underbart goda ljuva fina drycken. ALKOHOL! Men nepp, denna helgen ska jag inte dricka en droppe. Var där i en timme kanske och sen drog jag mig mot ryd, blev mest impulsivt att jag drog dit men var ändå i dem svängarna så tänkte, varför inte!? Satt där hos Thomas i över en timme och skratta och hade det trevligt när jag ännu en gång fick tacka så snällt nej till alkohol och alla titta konstigt på mig men jag kan allt. Har en "jobbig" dag framför mig imorgon så då vill man helst inte vara bakfull.
Börjar nämligen jobba 10 imorgon och sen jobbar jag till 4 och detta är på sigges och sen får jag ledigt i 2 timmar för att sen börja vid 6 igen på donken och då jobbar jag till 01, nästan stängning med andra ord. Så kommer vara gött trött imorgon.

Nu ska jag lägga huvudet på kudden, ska bli underbart :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0