489324-203

Lycklig i hela kroppen

Pappa ringde och väckte mig imorses men med den anledningen han hade så var det helt okej. Jag ska åka på SVENSKA VINTER RALLYT i år. Jag är så lycklig! :D Jag hoppades verkligen att jag skulle få åka på det i år. Nu blir det att snåla fram tills dess så man har råd att åka. Ska bli så jävla glad, lycklig i hela kroppen. Pappa, du är bäst<3
Nu ska jag snart dra mig in till stan för att möta upp Josse, saknat den där goa tjejen så det är på tiden att vi ses nu. Blir väl en lunch på stan och så för sedan vi 3 börjar jag att jobba. Men slutar vid 7 så inte så långt pass idag, Då blir det nog att åka till Sofija skulle jag tro. Får se hur pigg jag är bara, skräll att jag inte somna från halv 2 igår iaf. Typiskt mig.

Bild från i lördags från när alla skulle vara blåa.









Kommentarer
Postat av: Loffsan

Asså jag fattar fortfasrande, jag ÄR blå, det syns ju lång väg och det vita syns ju knappt...

2010-01-19 @ 15:12:53
URL: http://lousiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0