489324-203

Lite värme, tack!

Jag fryser så, jag fryser jämt. Jag fryser ute, jag fryser hemma, jag fryser på jobbet, jag fryser i bilen. Det är kallt överallt och jag hatar detta. Brukar inte vara en person som fryser direkt men det gör jag tyvärr.

Nu sitter jag här med ibimin i mängder på läpparna för attt hoppas på att mina läppar ska bli mjuka igen. Blivit att tagit en liten powernap, var bra trött asså. Usch. Nu ska jag jag gå och göra mig iordning, sminka mig och hitta några varma kläder. Vill inte frysa idag på jobbet igen. Brrrrrr.


Såhär ser en trött, stackars, hårt arbetande (se ärret på armen) kvinna ut.
Jag är en fjortis med mina snygga läppar, suck.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0