489324-203

Killar var det

Blev sjukt irriterad, sur och besviken. Kan inte hjälpa det men det är väl bara att smaka igen för sin egen medicin, jag har inte direkt vart snäll om man säger så. Så kanske var mer än rätt men ändå blev bara så jävla irriterad. Och S & L det var verkligen inte meningen att det skulle gå ut över er men behöver bara få lugna ner mig, är ledsen för det.

Utgången blev inte alls som planerat. Kö först i en halvtimme. Träffa Blomberg av alla dessa muppar på denna jord en torsdag på bogrens, det trodde jag verkligen INTE! En kille var ett kräk mot min vän, En annan kille var ett kräk mot mig och En annan kille var bara söt mot min kompis. En kille snor pengar. En annan säger hej som vi har känt varandra i år och dagar fast jag aldrig träffat människa (om man inte räknar med den gången när jag var helt borta). En kille träffar man från Alanya. En annan kille kom hem från ett stort äventyr med en "bajs". En kille fick blod i hela ansiktet men jag tar honom iaf, muma! En kille fick en käftsmäll efter lite tafs. En samma kille som långt innan här lämnar en tjej i sticket utan hejdå. En kille här ovanför hör av sig och hakan åker ner i golvet. Med detta vill jag säga, vad vill dessa killar? Vad vill dessa jävla killar överhuvudtaget? Gå och dränk er eller nåt. Jag blir bara för trött.

Nu ska jag sova och Jag ska sova LÄNGE!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0