489324-203

Jäkla dator

Allt är bra och kanon med en ny dator men sen var det alla dessa jävla inställningar som jag inte fattar eller kan, installera det och ta bort det, ändra det och allt sånt. Jag kan inte sånt så nu vet jag inte vad jag gjort. Kan inte installera det nya Norton. Fasiken, hatar denna skiten. Önska bara jag kunde få hem nån som gjorde det åt mig och så var det bra sen. Men hepp, får se hur jag löser det. Hoppas dunder morsan kan ordna det.

Annika har vart här sen 1 också så vi har suttit och snackat och så, jätte trevligt blir ju allt för sällan tyvärr så jag hoppas att det blir ändring på det :)

Nu är det dags för mig att åka iväg till sigges och jobba. 22 slutar jag så då blir det väl hem och försöka fixa med datorn igen. Men nån som är bra på datorer som kanske vill hjälpa mig annars? Hör mer än gärna av er :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0