489324-203

Inte som planerat men kanske lika bra

Jag är uppe ovanligt tidigt idag faktiskt och då är det egentligen inte tidigt, ganska komiskt ändå. Men 10 är en ganska lagom tid ändå, så ska försöka med att gå upp då istället för typ 12, inte bra.
Dimmigt är det idag också så var nog lika bra att det inte blev nåt ullared, jag hoppas att vi kan åka på måndag istället för det är den enda dagen jag kan på över 2 veckor sen jobbar jag var eviga dag. Förutom en söndag, men då vill inte jag åka.

Idag får man väl se vad som händer, vi funderar på att hitta på nåt men vad är lixom frågan!? Hum.. Måste i vilket fall som helst kolla på datorn med mamma när hon slutat jobbet och sen kanske träffa Tina och Anna för lite lunch. Så får väl se vad det blir helt enkelt :)











Kommentarer
Postat av: Malou

whaaat, ser det verkligen ut sådär? :O

2010-01-13 @ 23:26:32
URL: http://skovdeglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0