489324-203

Ikea

Haha, sicken dag det blev. Vi begav oss iväg runt 10 tiden efter att ha tankat och hämtat båda tjejerna. Körde i lugn takt ner till jkpg och massa kort blev det påvägen ner dessutom, hoppas på att kunna få bilderna av sofija nån dag :) Kom iaf fram tids nog och fick bra parkering, grym är jag. Sen blev det raka vägen in på ikea för att kolla. Hitta mycket fint MEN har varken plats eller pengar för att handla massa "skit" som det skulle bli om jag köpte det nu. Så blev bara saker för 150kr därifrån. Haha. Men desto mer bilder och kul hade vi i alla "rummen". Aldrig trodde jag att man kunde ha så kul på ikea för så lite pengar. Haha :) Blev även mat där på ikea, smaka gott i magen. (Nej, nu blev jag hungrig bara för det :( inte ätit mer än det och en chockladmuffins på kvällen, attans.) Sedan svängde vi in på a6 en sväng men eftersom alla var så sega blev vi inte långvariga. Framåt 4 åkte vi hem igen efter tagit en sladd på parkeringen och en del felåkning så kunde vi bege oss mot Skövde. Jävla jkpg, jag lyckas fan alltid köra fel där. Så typiskt.

Väl hemma så åkte vi och lämna våra saker och åkte tillslut till Sofija. Vänta där på Natta & Petter för att ta ett glas vin/öl/cider och tönt Veronica som tog fanta. Men skulle ju köra sen igen. Så vi satte oss på voda och myste. Men vid 9 drog jag mig hem till hentorp för att träffa min kära söta Anna som jag allt för sällan träffar, tycker det är så sjukt tråkigt. Men nu har vi våra planer på att kunna ses mer så det hoppas jag håller i sig :)

och nu sitter jag här, börjar faktiskt bli trött och nog bäst att lägga sig snart för ska upp och köpa dator imorgon och sen träffa Annika och jobb på sigges väntar tillslut. Var tänkt att jag skulle ut imorgon men ska tydligen vara dåligt med folk, så sparar mig till fredag istället kanske?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0