489324-203

Frissan

Börjat piggna till nu, tyvärr kanske man ska säga?! Jag vet inte riktigt. I vilket fall som helst så blev det bara 6 timmars sömn och jag är en människa som behöver minst 8 för att fungera och anledning till att jag endast fick sova 6 timmar vara att jag och mamma skulle iväg och klippa oss. Tog samma tjej jag hade senast, Sabina. En riktigt trevlig och rolig tjej. Alltid lika kul att prata med iom att vi är i ganska samma ålder. Dock är jag aldrig riktigt nöjd när jag går från frisören men det har jag aldrig vart och kommer aldrig att bli. Tycker ej det är snyggt när det är nyklippt. Men om 2-3 veckor då du :)
Nu tänkte jag lägga mig i soffan en sväng, hoppas jag somnar en stund. Och sen ska jag se paradise och vid 16 så börjar jag jobba på sigges och efter det har jag inget alls planerat. Blir nog ingen utgång för mig helt enkelt :) känner mig inte sugen.

Kan ju tillägga att mina jävla läppar gör mig vansinnig. Helt torra och börjar blöda också, Hatar det! Säger ju att kylan och snön är skit!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0