489324-203

En vanlig torsdag var det... ska det bli en vanlig fredag tro?

Klockan är snart redan tre och jag sitter här i morgonrock och blött hår. Börjar jobba om en timme också, så jag tror att jag får skynda mig snart, men bara snart. Sov hos Sofija inatt eftersom vi var ute en sväng igår. Nyktra båda två och mkt kul såg man faktiskt igår. Hade helt okej kul ändå. Mycket blandat folk. Hehe. Blev kebabhouse som vanligt på kvällen med Niklas & Micke också. Var väl i säng vid 4 och usch, jag var trött... Sov till typ 1 idag så åkte från Sofija halv2 eller nåt. Så nu har jag duschat.
Börjar jobba 16 och slutar 20 så inte jätte långt pass, men skönt det. Ikväll så får vi väl se vad det blir egentligen. Lite spelkväll kanske? Lite fest hos Thomas? hum... återstår och se vad jag och Loffie känner för :)

ser ni mig...?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0