489324-203

Död åt snö, åter igen.

Haft en riktigt kul dag på jobbet idag faktiskt. Börja i bopern där det var mest kaos för min del, men tillslut fick jag ganska bra koll på det, tyckte jag iaf. Sen blev det drivern resten av kvällen och känner att där hör jag mer hemma och kan min sak :) ganska bra iaf..
Efter jobbet körde jag hem Manish och sen tanka och åkte tillslut ut till Loffsan där Sofija också var så vi kolla på två filmer och åt kaka :) Körde sedan hem Sofija och sen var det ju det där med att komma hem sen. Vår jävla parkeringen är ju aldrig plogad så jag har ett helvete varje gång det blir såhär att komma in i en lucka och ännu värre att komma ur en. Så imorgon hoppas jag verkligen för deras skull att dom har plogat någorlunda så jag slipper att stå där i år och dar och nästa gråta. Jag är så förbannad på snön nu så det är sjukt. Jag tänker verkligen inte ge mig ut i detta vädret i onödan vill jag lova. Kan ju dessutom berätta att det blåser så in i helsike. Man ska ju vara glad att man kommer framåt.

Tog med mig nya wallander filmen hem från sigges så tänkte starta den och sen somnar jag nog så gott till den, jag är faktiskt ganska trött.

Kan lägga till nu bara att jag hatar Loffsans backar, flytta där ifrån du :P Hehe.








Kommentarer
Postat av: Loffsan

Jag VILL flytta, ger du mig lite pengar så visst :D ska kolla med donken igen, har du hört nåt?

2010-01-28 @ 12:50:03
URL: http://lousiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0