489324-203

Det var min dag det

Får väl se hur sent det kan lyckas bli ikväll då. Klockan är ju "bara" 11. I vilket fall som helst så var jag med Josse på mangos och åt en god lunch :) Var allt för länge sen vi sågs så det var riktigt mysigt att få snacka en sväng :)
Vid 3 börja jag jobba och det var riktigt segt eftersom jag hade en riktigt jobbig huvudvärk, typiskt. Men tror nog det har med att jag inte sovit speciellt bra(A). Efter jobbet vid 7 åkte jag till Sofija, där vi slog oss ner för "sommar med göran" som jag tog med från sigges tidigare idag. Sett den innan, men den är allt rolig. Det roligaste i hela filmen är lätt. Ann Ahl. Åkte hem iaf efter handbollen så sverige så värdelöst förlora, ryck upp er för fan! Nu har jag smokat i mig lite winegum och nu tänkte jag se på ph som kommer ut på webben nu vid 23. NICE!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0