489324-203

Dem kan bara dem vill

Att man inte lär sig, jag behöver sova, behöver VERKLIGEN sova. Men jag tänker såhär, det kan man göra när man dör så vill ju inte missa nåt för att jag ej sovit nåt, onödigt.
Anledning till att jag ej har sovit var först att jag jobba till 01 och jag hade en riktigt trevlig kväll på jobbet. *prutt prutt* Hehe. Efter jag slutat skynda jag mig att byta om och drog mig även denna kväll till väring och till pontus som hade fest. Satt där och tjöta, blev halvt våltagen av de 7 killar som var där. Kände mig ensam som tjej där men jag har så trevligt med dem ändå så det spelar ingen roll. Även om dom kan vara som dom är ;) men innerst inne som sagt så är dem bra killar :) Sen under kvällen blev det att köra två vänder för att köra hem folket, jag var gött trött vill jag lova. Men tillslut var det jag, Pontus, Blomberg och Erik (som låg däckad i soffan) kvar. Tog en bacardi och njöt av den, dock var kl då kanske 4 på natten och jag var extremt trött men inte fick jag sova, nejnej.. Då satte vi igång bubbelpoolen och gud så skönt det var. Kunde lika gärna somnat där. Pontus gick och la sig efter en stund så jag och Blomberg var ensamma kvar ;) Hehe.. Nej, men vi satt och snacka och sånt, dock när man skulle gå upp så var dte så jävla äckligt kallt så jag skaka och fick typ panik. (sofija, du vet hur jag menar!?) Skaka tänder som en tok. Men vid 6-halv 7 så kom äntligen vi i säng och även om Blomberg var pigg och tjöta så somna jag tillslut. Vakna dock av att Erik kommer in vid typ 9, dummer. Men låg kvar ett tag och sen åkte jag hem vid halv 12 efter hjälpt Pontus att plocka undan lite. Jag är så snäll känner jag ;) Tog en dusch när jag kom hem och tänkte att jag sla försöka sova lite nu, jag måste verkligen det! Börjar jobba vid 5 och måste vara fräsch.

Nu ska vi se om dem håller vad dem lovar att vi ska se "snabba cash" på tisdag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0