489324-203

Att man aldrig lär sig

Blev sent igår trots att jag inte alls hade planerat det. Åkte från festen runt 1 redan men kände mig inte riktigt i form efter en speciell grej och sen att jag drack några glas det kändes mest som jag blev trött-full. Martin kom förbi och var full som aldrig full typ ;) Haha. Men kul att se dig igen, var ju väldigt längesen minst sagt.
Loffie körde och jag var mest trött men var ganska trevlig kväll ändå :) Kom hem och satte mig vid datorn. Malou var inne så satt och snacka med henne lite, skaffa skype också så nu kan vi prata på riktigt, är så skönt. Behöver min Malou, behöver prata med henne. Prata med Nicke också så blev ganska sent, säkert halv 4-4 och då ringer Thomas så då blev det att vi snacka och det var ju inte direkt 10 min utan en och halv timme. Så klockan rann fram till halv 6 innan vi kom underfund med att det kanske skulle vara smart att sova.
Så nu ställde jag kl på 12 och usch så trött jag var och klockan är nu redan snart 1 och jag börjar jobba kl 2. Får se till att äta riktig frukost så jag klarar mig hela dagen för ikväll är det fest!








Kommentarer
Postat av: Loffsan

det är bra kämpat ;)<3

2010-01-23 @ 18:23:26
URL: http://lousiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0