489324-203

4 timmars sömn och 13 timmars jobb

Kan nån svara mig hur fasiken jag ska klara detta i dag? och det är inte självförvållat, lite kanske men inte alls så jag får skylla mig själv. Kom hem igår vid halv 2 och sen försökte jag somna, gick inte, klockan blev tre och halv4 innan jag tillsut starta en film "monster till svärmor". Kul film förövrigt men var inte ett dugg trött. Försökte verkligen men gick inte. Försökte med mjölk. Med musik, utan musik och tiden ticka på och jag börja känna smått panik över att jag kommer vara död idag men tillslut vid 5, halv 6 så lyckades jag somna, wow lixom. Det var ju inte flera timmar försent nej inte alls. Så ringer klockan halv 9, så glad jag blev! Ögonen gör nu ont och jag bävar värre än värst för denna dag. Börjar om en halvtimme så är väl dags att snart börja röra mig, usch, skulle kunna döda för att få lägga mig igen. (Hoppas jag kan få sova en timme mellan jag jobbar sen).

En mycket nyvaken Veronica

En klar Veronica med försök till att se fräsch och pigg ut. Inte ens bestämt kläder än :/







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0