489324-203

100111

Ska väl berätta lite om idag då för dom stackarna som ej vet det.. och som nu mot sin förmodan vill veta ;)
Blev en sväng på stan med Loffsan medans vi vänta på Sofija men till våran förvåning hade stackarn svimmat i duschen så inte konstigt att hon inte öppna när jag ringde på dörren.
Var ute på maxi en sväng och där träffa vi på Natta och Martin (där ifrån mitt förra inlägg). Satt säkert där minst i en halvtimme och garva som bara den. Mycket lyckat sen när vi vänder oss om och ser att hela fiket är fullt med folk och jag som trodde det var typ tomt. Haha. Var inne på siba också där jag tror jag har hittat min dator men ska dit med mamma imorgon.
Vi åkte sedan in till stan och käka på donken, var ej så gott idag måste jag medge och efter det så åkte jag till den andra donken resturangen för att jobba. Så jobba mellan 18-22 och det var faktiskt ganska lugnt idag. Men väldigt skönt att jobba förutom att jag jobba över en kvart för såklart kommer det massa folk precis när jag ska sluta, men var lugnt :)
Nu ska jag kika på paradise. Spännande att se nu vad som har hänt :)

Imorgon blire tyvärr inget ullared heller för vädret är som det är + att Blomberg ej känner sig bra. Men hoppas på att vi kan åka nästa vecka istället och det hoppas jag verkligen för jag hade sett ifram emot det jätte mycket.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0