489324-203

Vem tror ni lyckas komma förtidigt till jobbet?

Jo, lilla jag, IGEN! Igår kom jag en timme innan och idag kom jag två timmar innan. Inte det att jag vill detta utan nån jävel vill jävlas med mig. Jag lovar. Förra gången var det mitt fel, var inte tillräckligt uppmärksam men idag så hade jag skrivit att jag börja 17 och eftersom inte mctime funka så lita jag på det och när jag kommer till jobbet så står det att jag börjar 19. Jaja, jäkla typsikt.. Men istället för att sitta där drog jag till stan för att möta upp Anna (som jag egentligen skulle träffa efter jobbet när jag sluta 20) men eftersom jag sluta 22 nu tänkte jag att jag får väl ta att ses innan 19. Så när jag väl kom in till stan så klart så står det feta lastbilen iväg så jag kunde inte parkera där jag bruka, skit. Men backa in på en 10 minutare och jag klara mig, tur där ;)

Kan meddela alla att jag också kommer få rulla ur sängen imorgon eftersom jag har ont i rumpan och låren redan nu så jag inte ens kan böja mig, vill inte veta hur det blir imorgon, fan. Inte träningsvärk inför en sånhär viktig helg, NOT good.








Kommentarer
Postat av: JOAKIM.

sv: så sägeru bara, bröstfia ;)

2010-02-10 @ 23:35:45
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0